Tomten är tingad

Bilder: Pinterest
 
Ny vecka och nya tag! Jag och lillan sov till 08.00! Otroligt skönt måste jag erkänna! Känner mig som en ny människa faktiskt vilket är bra eftersom det väntar en väldigt intensiv vecka. igår handlade älsklingen lister till sovrummet som skall sättas upp i helgen och då blir det även en massa piff här hemma. Fotografen kommer nästa vecka och fotar lägenheten och tätt efter det kommer den ut till försäljning.
 
Andra saker som skall göras i veckan är ännu ett möte med husleverantören. Just nu är mina tankar bara på huset och att få komma igång ordentligt med allt. Tomten vi var och tittade på förra veckan är precis vad vi vill ha så vi har tingat den! Det är lite skog, det är nära stan (5min), typ 100meter till en sjö och den är stor. Alltså drömmen med andra ord. Kan ni gissa vem som sitter och knarkar Pinterest hela tiden nu? Ha ha! Mycket vitt, svart och grått såklat. Minimalistiskt men ändå personlig touch. Åh herreud vad spännande allt är! Jag kommer såklart berätta mer om allt när allt är spikat och klart men just nu känns det som man lever lite i limbo innan allt är skrivet och klart.

Kommentera här: