Lampor

 
Något jag tycker är svårt är att välja lampor till hemmet. Jag skulle helst vilja köpa med mig en hel drös och testa på plats för att se om det passar. Men det är ju både jobbigt och så vet jag inte hur det fungerar med återköp om man brytit kabelförpackningar och liknande. Well well. Denna glaskupa från IKEA gillar jag i alla fall i massor. Den måste jag ta mig en närmare titt på om det kan tänkas vara något till matsalsbordet eller köksön i huset. Behöver få se den i verkligheten för att se hur pass stor den är. Kanske två bredvid varandra då vi har ett stort köksbord? Eller så behåller vi helt enkelt vår stora klotlampa i silver över köksbordet och har dessa över köksön eller i vardagsrummet.
 
Vad har ni för lampor?
 
 
1 Anonym:

skriven

Jag har en kartell fl/y ovanför matbordet :)

Kommentera här: