Glöm inte att följa

Igår sa jag upp lägenhet och bilplats så den 28:e februari skall vi vara utflyttade! Känns verkligen så himla underbart! Tänk att då kommer vi bo i vårt drömhus! Behöver jag säga att jag längtar!? Slutbesiktningen är som jag tidigare berättat den 12:e januari och då skall vi göra lite saker innan vi flyttar in men 1,5 månad på att göra det samt flytta borde inte inte vara några bekymmer tycker jag. Spännande! Nu skall vi bara försöka kolla upp flyttfirmor för det skulle vara otroligt skönt att slippa flytta allt själv när man har två små barn. Usch får kalla kårar när jag tänker på flytten. Vi flyttade ju från bostadsrätt till hyresrätt i juli och det var sååå jobbigt. Älskar att packa upp men att packa ner och bära är verkligen en pina så att anlita någon annan som gör det skulle ju vara riktigt skönt.
 
BTW! Glöm inte att lägga till denna blogg på Bloglovin så ni inte missar när jag uppdaterar här! Vore jätteroligt om ni ville hänga med lite mer ingående i vårt husbygge.
 
1 Netti Starby:

skriven

Åh vad roligt att få följa dig här också :-D

Svar: <3
therez.se

Kommentera här: